Termeni și condiții

Bine ați venit pe pagina https://www.amc.md

Prin efectuarea unei programări și acceptarea înregistrării în lista de pacienți care s-au prezentat pentru efectuarea unui serviciu medical într-o locație a Clinicii AMC, sau au acceptat consultarea online, vă exprimați acordul pentru respectarea termenilor și condițiilor de accesare a serviciilor medicale în cadrul Clinicii AMC.

Termenii şi condițiile pot fi schimbate de către administratorul site-ului, denumit în continuare „Administrator”, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”. După publicarea pe Site a termenilor şi condițiilor modificate, acestea devin automat aplicabile. Prin urmare, vă sugerăm să revedeți periodic cea mai recentă versiune a termenilor și condițiilor, în orice moment pe această pagină.

Intră în atribuțiile dumneavoastră să verificați pagina în mod constant pentru a observa orice schimbare produsă. Dacă veți utiliza site-ul după ce schimbările au fost produse asta înseamnă că, sunteți de acord cu ele.


                                                                                             TERMENI ȘI CONDIȚII - CONSULTAȚII ONLINE www.amc.md

  1. Consultațiile online sunt un serviciu din categoria tele-medicinei, care permit interacțiunea medic-pacient în mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare. Serviciul de consultații online este disponibil ca o alternativă a consultațiilor în prezenta pacientului în cabinetul medicului, nu își propune să înlocuiască consultul medical de specialitate și este limitat în ceea ce privește posibilitatea de diagnosticare.
  2. Informațiile cu caracter medical furnizate de medici sunt date doar pe baza simptomelor pe care dumneavoastră le descrieți. Este răspunderea pacientului să ofere o descriere cat mai corecta sau completa a simptomelor, a stării generale de sănătate, a medicației folosite sau tratamente indicate de alți medici și neurmate în totalitate, istoric medical și orice posibili factori externi cu care pacientul a intrat în contact (ex. persoane cu afecțiuni transmisibile, călătorii, substanțe de orice natura etc). Având în vedere limitările tehnologice și legislative de la acest moment, accesarea acestui serviciu reprezintă declarația dumneavoastră că înțelegeți limitările serviciului de consultație online astfel cum sunt explicate în acest document.
  3. Având în vedere nivelul de confidențialitate și de securitate necesare accesării în siguranța a acestui tip de serviciu, consultațiile online sunt accesibile doar prin intermediul platformei Google Meet, atât în versiunea desktop, cât și mobil. Pentru accesarea serviciului, este necesara fie instalarea în prealabil a aplicației gratuite de comunicare Google Meet, disponibila pentru sistemele de operare Windows, Linux, MacOS, iOS. Suplimentar, este necesar accesul la o camera video și un microfon funcționale, precum și la o conexiune internet care să permită interacționarea cu medicul.
  4. AMC nu își asuma nicio răspundere în cazul în care consultația online nu se poate desfășura sau este întreruptă din pricina echipamentelor sau conexiunii de internet a pacientului, caz în care consultația se va realiza în altă dată. Consultațiile vor fi oferite de către medicii AMC, în primul rând din cabinetele medicale aflate în clinicile în care își desfășoară activitatea și în cazuri speciale de la domiciliu, cu asigurarea confidențialității medic-pacient. Pacientul este, la rândul sau, responsabil pentru asigurarea confidențialității în spațiul de unde accesează consultația.
  5. Rețeaua de comunicații, echipamentele, inclusiv cele audio-video, prin care AMC oferă consultațiile online sunt securizate, iar accesarea de către medic a sesiunii de consultație se face prin credențiale unice puternice.
  6. Aplicația utilizată este Google Meet. Pentru mai multe detalii va rugăm consultați termenii și condițiile Google Meet pentru utilizarea aplicației la https://support.google.com/meet/hl=en#topic=7306097 și secțiunea dedicată confidențialității și securității în Google Meet: https://support.google.com/meet/answer/9852160?hl=en&ref_topic=10632347&sjid=15914211385251286364-EU.
  7. Accesarea aplicației de către pacienți se va face în format Vizitator, fără a fi necesară crearea unui cont individual. Datele vor fi prelucrate prin intermediul Google Meet și vor tranzita serverele Google localizate pe teritoriul Uniunii Europene.
  8. Sesiunea de consultație nu va fi înregistrată, și nici o imagine sau amprentă vocală nu va fi stocată de către AMC ca urmare a sesiunii de consultație online. Este interzisă înregistrarea acesteia de către pacient. În caz contrar, medicul va opri înregistrarea la momentul în care o va sesiza, reamintind pacientului interdicția. La o eventuală reîncălcare, pacientul va primi acces respins, fără a avea posibilitatea unei noi programări urmând a fi aplicabile regulile obișnuite pentru folosirea serviciilor AMC.
  9. Informațiile cu caracter medical pe care medicul le va obține sau determina în cadrul consultației vor fi notate în raportul medical al pacientului, întocmai ca în cazul unei consultații clinice, în cabinet.
  10. Având în vedere limitările tehnologice și legislative de la acest moment, accesarea acestui serviciu reprezintă declarația dumneavoastră ca înțelegeți limitările serviciului de consultație online, astfel cum sunt explicate în acest document, după cum urmează:
    - Consultațiile online, fără prezența fizică a pacientului în cabinet, se prestează doar anumitor specialități medicale și prezintă anumite caracteristici;
    - Se vor putea oferi consultații online doar pentru afecțiuni de gravitate cel mult medie, implicând o stare generală bună a pacientului, cu simptome cu debut recent, de până la câteva zile.
    - Se vor putea oferi de asemenea consultații online după vizite anterioare, pentru interpretarea rezultatelor analizelor și eventual evaluarea modului în care afecțiunea se recuperează.
    - Consultațiile online nu vor putea implica un examen clinic complet (nu vor putea fi făcute măsurători ale semnelor vitale, nu vor putea fi obținute date clinice în urma palpării sau auscultației pacientului).
    - În funcție de cele constatate de medic, consultațiile online se vor putea finaliza fie cu recomandări simple cu instrucțiuni de urmat, fie cu recomandări pentru un consult clinic de specialitate sau investigații, iar în unele situații poate fi necesară o reevaluare în clinica virtuală.
    - Medicul nu va putea emite rețete.
    - Raportul medical al consultului online, inclusiv recomandările făcute la final, se va regăsi in dosarul medical al pacientului.
    - Pacientul este rugat sa țină cont de recomandările făcute de medic și să nu le depaseașcă. Medicul curant și AMC își declină orice răspundere în cazul în care pacientul nu urmează aceste recomandări. În cazurile în care recomandările efectuate în cadrul consultației online nu îmbunătățesc simptomele prezentate, pacientul are datoria de a solicita o nouă opinie. Dacă simptomele se agravează sau apar reacții adverse la medicamentele recomandate pacientul va apela serviciul de urgenta 112/se va prezenta la Secția Primiri Urgență.
  11. Pentru folosirea serviciului de consultații online se aplică, cu modificările de rigoare, toate regulile de accesare a serviciilor AMC menționate în primele puncte ale acestui document. Serviciul de consultații online este disponibil ca o alternativă a consultațiilor în prezenta pacientului în cabinetul medicului. Accesarea acestui serviciu reprezintă consimțământul pacientului pentru prelucrarea imaginii și vocii sale în condițiile expuse mai sus, precum și acceptarea tuturor termenilor și condițiilor incluse în prezenta secțiune.
  12. Lista actualizată a specialităților, tipurile de servicii, lista medicilor și orarele disponibile se regăsesc în secțiunea PROGRAMARE LA MEDIC ONLINE/ OFFLINE.

Acuratețea informațiilor de facturare și contul

  1. Sunteți de acord să oferiți date complete și exacte referitor la informațiile contului dumneavoastră pentru toate achizițiile efectuate.
  2. Sunteți de acord să actualizați cu promptitudine contul și alte informații, inclusiv adresa de email și numărul de telefon astfel încât să vă putem contacta când este necesar.
  3. Ne rezervăm dreptul de a refuza orice comandă care este plasată. În cazul în care va interveni o schimbare, sau va fi anulată vreo comandă, vă vom anunța prin intermediul datelor ce ne-au fost furnizate în momentul în care a fost făcută comanda.
  4. Prin înregistrarea unei programări pe site, sunteți de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile comerciale.
  5. Puteți efectua programări pe site la serviciilor dorite, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres.
  6. Programarea unei consultații/discuții online, în lipsa finalizării achitării serviciului cu succes, nu atrage după sine implicit nici rezervarea automată a serviciului.

Anularea programării / serviciilor achiziționate

  1. În cazul anulării serviciului cu mai puțin de 3 zile lucrătoare, se va reține 100% din costul serviciului achitat, fără posibilitatea de retur.
  2. În cazul anulării programării cu 4-12 zile lucrătoare, se va face reprogramarea pe altă dată disponibila, de comun acord.
  3. În cazul anulării programării cu mai mult de 12 zile lucrătoare, este posibilă rambursarea plății, în decurs de 14 zile! 

Returnarea plăţii nu se va realiza:

  1. În situația în care a fost achiziționat un serviciu care a fost deja prestat integral (de care s-a beneficiat integral).
  2. În cazul în care Utilizatorul nu s-a conectat la data/ora programării la conferința video, fără anunțarea prealabilă cu cel puțin 3 zile lucrătoare.  
  3. În cazul neprezentării la data/ora programării în incinta clinicilor AMC, fără anunțarea prealabilă cu cel puțin 3 zile lucrătoare.    
  4. În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, dar care a făcut parte dintr-un pachet promoțional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj față de prețul de listă per element dar nu a fost utilizat integral din motive care nu depind de AMC.

Politica de rambursări în cazul programărilor /serviciilor achiziționate

  1. Orice cerere cu privire la restituiri, retururi sau rambursări în cazul serviciilor prestate se va expedia pe adresa info@amc.md și va conține următoarele date:
    - Nume, Prenume;
    - IDNP;
    - Telefon;
    - E-mail;
  2. De îndată ce solicitarea dumneavoastră va fi recepționată, vă va fi trimis un e-mail în decurs de 24 de ore lucrătoare prin care vi se va comunica faptul că am luat la cunoștință cererea de retur înaintată de dvs. Veți primi ulterior o înștiințare cu privire la faptul că cererea dvs. a fost aprobată sau respinsă.
  3. În cazul în care cererea dumneavoastră va fi aprobată, v-om stabili, de comun acord, ce serviciu sau servicii puteți achiziționa în schimb.
  4. În cazul în care, se va aproba rambursarea plății, aceasta va fi efectuată în decurs de 14 zile calendaristice. Returnarea plății se va efectua integral! 

Condiții de rambursări / schimburi de servicii

  1. În cazul în care medicul nu s-a conectat la consultația/discuția online la data/ora programării prealabile, de comun acord se stabilește o dată/oră ulterioară pentru ca Utilizatorul să beneficieze de serviciul solicitat.
  2. În cazul în care doctorul nu este disponibil, Administratorul Platformei își rezervă dreptul de a redirecționa solicitarea Utilizatorului către un alt doctor sau să vă propună alte servicii cu aceeași valoare.
  3. În cazul în care a fost achiziționat un serviciu însă nu s-a beneficiat de el, puteți solicita schimbarea acestuia cu un alt serviciu care să aibă o valoare identică.
  4. În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, aveți posibilitatea de a solicita ca restul serviciului să fie înlocuit cu unul de aceeași valoare a sumei rămase.
  5. În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, dar care a făcut parte dintr-un pachet promoțional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj față de prețul de listă per element și doriți schimbarea cu un alt serviciu, atunci calculul serviciilor deja prestate se va realiza la preț întreg.

AMC nu oferă nici o garanţie că:

  1. Informațiile vor împlini toate cerinţele dumneavoastră.
  2. Serviciile vor fi neîntrerupte, la timp, sigure sau fără erori.
  3. Rezultatele ce se vor putea obține din folosirea informațiilor obținute din sfaturile primite online vor fi corecte sau de încredere.
  4. Calitatea oricăror produse, servicii, informaţii sau altor materiale cumpărate sau obținute de dumneavoastră prin intermediul online, va satisface toate cerinţele.
  5. Orice eroare de program va fi corectată.

Modificări de imagini și prețuri

  1. Prețurile serviciilor noastre se pot modifica fără o înștiințare anterioară. Ne rezervăm dreptul de a putea întrerupe sau modifica un serviciu (sau o parte a conținutului acestuia) în orice moment, fără a oferi o înștiințare în prealabil.
  2. Nu suntem răspunzători față de dumneavoastră sau față de o terță persoană pentru oricare modificare, schimbare de preț sau suspendare a serviciului.

Limitarea răspunderii

  1. Dacă se consideră că orice material pus la dispoziție pe site, postat de AMC, de către terți sau utilizatori, violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, vă rugăm să ne contactați.
  2. În oferirea sfaturilor/răspunsurilor prin intermediul site-lui www.amc.md, doctorii sunt obligați să acționeze cu competență și prudență, ținând cont de politica de confidențialitate, etica profesională, secretul medical în stricta conformitate cu legislația în vigoare.
  3. Utilizatorii își asumă responsabilitatea pentru alegerea doctorului și a informației furnizate către aceștia în solicitarea unui sfat/recomandare cu caracter medical.
  4. Pentru secțiunile site-ului care pot cuprinde opinii ale cititorilor, răspunderea asupra conținutului opiniilor revine în întregime autorilor acestora. AMC își rezervă dreptul de a nu face publice acele opinii care contravin termenilor şi condițiilor de utilizare sau pe care le consideră dăunătoare, sub orice formă, propriei imagini, partenerilor sau terților.
  5. AMC nu-și asumă nici un fel de responsabilitate pentru situațiile în care utilizatorul își publică adresa sau orice alte date personale, din proprie inițiativă, într-un mesaj public, pe oricare dintre paginile AMC.
  6. Utilizatorii vor folosi informațiile furnizate pe propria răspundere, iar în cazul unei daune generate de utilizarea serviciilor online sau sfaturilor primite, utilizatorii acceptă ca Administratorul va fi absolvit de orice răspundere.
  7. Sunteți de acord cu faptul că există posibilitatea să întrerupem un serviciu pe o perioadă nedeterminată de timp sau să îl scoatem definitiv din lista noastră fără să fiți anunțați despre aceste acțiuni în prealabil.
  8. Nu vor fi responsabili: clinica AMC, directorii noștri, angajații, afiliații, agenții sau contractorii pentru orice daune directe, indirecte, incidentale, speciale, sau indirecte de orice fel, inclusiv pierderea de profituri, pierderea de venituri, economii pierdute sau pagube similare, sau daune de orice natură suportate ca rezultat al utilizării serviciului sau orice conținut postat, transmis sau altfel făcut disponibil prin intermediul serviciului prestat, chiar dacă este avertizată posibilitatea lor.
  9. Niciuna dintre părți nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, incluzându-se și ipoteza sistării temporare/definitive a activității în baza unui act normativ/administrativ ori a unei dispoziții a unei autorități publice.
  10. AMC își rezervă dreptul de a modifica, revizui sau completa aceste reguli. Orice modificare va fi făcută publică în această pagină şi va intra efectiv în vigoare din momentul postării ei pe site.

Informații de contact

Orice întrebări ați avea cu privire la informațiile menționate anterior, pot fi trimise pe adresa de email: info@amc.md sau comunicate la numărul de telefon +373 67223311.